Garnforbruk

mandag 14. desember 2009

10-14 desember... :-))

Her ble det visst dårlig med blogging i helga, men har tatt bilder av alt etterhvert som jeg har åpnet. :-)
10. desember:Sjokoladenisse og et nøste cotton viscose i en kjempefin blåfarge. :-))

11.desember
Kjempestor pakke med både sjokoladenisse/snømenn, perler, bomullsgarn, mininøster fra jarbo og kjempesøte garnnøsteøredobber. :-)))) Det var også bursdagen min denne dagen og bakpå nummeret på pakken var det gratulasjon, så det hadde lailams fått med seg. :-)))
Nærmer bilde av øredobbene. :-))))) Virkelig søte :)

12.desember
Sjokoladenisse, kjøleskapmagnetsnisse og mønster på kjøkkenklut. :-)))

13.desember
Heklede grytekluter og sjokoladenisse. Kjempefine!! :-)))) Sjekk magebåndet, da. Det var utrolig stilig. :-)))
Tror dette er vaffelhekling, og det har jeg hatt lyst til å lære meg. Jeg fikk jo mønster på det tidligere i kalenderen nå bør jeg iallefall få til når jeg til og med kan se på gryteklutene om det blir rett. :-)))))

14.desember
I dag fikk jeg sjokoladenisse og et nøste trysil garn. :-)))

Tusen takk for alle de fine pakkene, lailams. :-)))))

............10 dager igjen til jul... :-))))

Ingen kommentarer: