Garnforbruk

mandag 22. mars 2010

Heklede luer..

Jeg har heklet noen luer jeg tenkte jeg skulle sende til en som samler inn luer til en kreft avdeling på et sykehus. Håper de kan passe på noen hoder og skal prøve å få dem i posten i løpet av de nærmeste dagene... Blomstene er ikke sydd fast ennå, jeg var litt usikker på om de passet til luene.. Får se på det i ettermiddag.. :-)))Mønster: Ingen
Heklekrok: 4.5 og 5mm
Garn: Orange Mandarin classic og Dale babyull, lilla Stork og Fasett, rød Lerke.
Mengde: 104 + 104 + 50 + 74 gram

4 kommentarer:

Ruth sa...

Fine luer. Jeg syns det blir lekkert med blomst på.

Jeg hadde bare lyst til å prøve Wollmeise siden alle snakker så mye om den. Jeg kunne godt tenke meg å bytte jeg, men jeg har jo ikke noe Wollmeise å bytte med. Har mye annet rart da. Du kan jo sende meg en email og fortelle meg hva du kunne tenke deg i bytte? Du finner e-mail adressen min under Profil på blogen min.

MayM sa...

Så fltte luer du har heklet. Fine farger.

Laila sa...

Så nydelige luer. Blomstene pyntet godt opp :-)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempefine luer i flotte fargar!! Det gjorde seg med blomstrar på. Bra tiltak og strikke/hekle til kreftavdelingar.