Garnforbruk

torsdag 9. desember 2010

9. desember

I dag fikk jeg noe veldig kult i kalenderen.. :-))
Polkastang og bokmerkelapper med klister bak som jeg kan tenke meg er ypperlig å bruke for å bl.a merke av i mønsteret hvor man er. Superkjekt! :))
Tusen takk, Hildur. :)

Nå har jeg litt mere strikkerier å vise fram også.
For en stund siden strikket jeg dette skjerfet til mannen. Nååå er endelig trådene festet og det er klart til bruk. :-))
Mønster: Ingen, la opp et antall masker og strikket r/1 til det var slutt på garnet...
Pinner: 4mm
Garn: Dobbel Tinde
Mengde: 200 gram

Ooogså fikk han denne lua til farsdagen. :-))Mønster: Space Invaders fra Arne og Carlos heftet fra Dale.
Pinner: 4mm og 4.5mm
Garn: Free Style
Mengde: 80 gram

Til sist har trådene også blitt festet på en ullbukse. Dette mønsteret er fra Garnstudio og jeg har strikket to slike bukser før som er vist fram på bloggen. Kjempeenkel å strikke. :-))
Mønster: Fra Garnstudio
Str: 12-18mnd
Pinner: 3.5mm og 4mm
Garn: Dobbel Sisu
Mengde: 164 gram

Jeg strikker sånn smått på Twisted Rib Neckwarmer for tiden, men det går veeeeeldig sakte selv om mønsteret er utrolig enkelt... Tar nok litt tid før den er ferdig, men så tror jeg til gjengjeld den blir den veldig fin. :-))

Ha en fin kveld. :-))

1 kommentar:

Ruth sa...

Så koseig med adventsgaver. Søte, lure og fine presanger.

Den lua var da vel morsom vel. Jeg må se om jeg klarer å få fatt i noen av mønstrene til Arne og Carlos. De ser så gøyalt ut.

Ha en flott førjulstid.