Garnforbruk

fredag 25. februar 2011

Nok en hundegenser. :-)

En av venninnene mine har en mor som akkurat har fått seg en liten hund så da ble det en ny hundegenser. :-)Den er gøy å strikke, det går raskt med tykke pinner og garn. :)
Jeg klarte selvsagt å snu fellingen slik at den korte delen som skulle være under magen plutselig befant seg på siden i stedet, så da tok det litt ekstra tid med opprekk og ny felling...
Mønster: Hundegenser fra Sandnesgarn
Str: Small
Pinner: 6 mm
Garn: Alfa
Mengde: 96 gram

Jeg har fått strikket ferdig litt de siste dagene, både lue og et sjal som skal blokkes i ettermiddag. Håper på sol og bra vær i helgen så jeg får tatt litt bilder av det. :)
Det var noen spurte om de kunne være med på Give Awayen selv om de var fra sverige, det er selvsagt helt greit. :)) Bare gøy at så mange har hevet seg med. Det kommer nok bilde av noen "trøstepremier" i helgen. :)

Nå skal jeg starte på en ugle genser til en liten gutt og ønsker alle en riktig god helg... :-))

2 kommentarer:

Hanne sa...

Så kjempe skjønn genser. Nå blir en liten firbeint fornøyd tenker jeg :D

mimouna sa...

Så søt! Det blie en velkledd og varm liten hund. :o)