Garnforbruk

mandag 16. mai 2011

Småstrikk, pakke og nydelige brownies.. :-))

Lillegutt ble invitert i bursdags til ei jente som fylte seks, så da strikket jeg et par votter i full fart. :-)) Pyntet dem med heklede blomster med knapp i midten og en picotkant rundt håndleddet.. Heller uvanlige farger sammen, men de passet egentlig ganske godt sammen og det er nesten helt sikkert at ingen andre har maken. :-))
Mønster: Ingen
Pinner: 3 + 3.5mm
Garn: Cacade 220
Mengde: ca. 60 gram (jeg glemte å veie dem så må måle opp restene)

Jeg har vært med på vårglad venn på Uformelt og fikk denne flotte, koselige pakken i posten. :-))
Et hespe Arwetta fin merino, to nøster Peruvian Highland, skumbanan og to poser med vingummigodis.
Jeg har ikke funnet avsenderen ennå, men leter videre.. :))
Tuuuusen takk for den fine pakken! Det var midt i blinken! :))

Litt morsomt at jeg bestilte tre nøster peruvian i akkurat den samme fargen (pluss noen andre farger som passer til den..) bare en liiiten halvtime før jeg åpnet denne pakken. :rosasmil:


I helgen har jeg hatt arbeidshelg og da er det koselig når man står opp på ettermiddagen og mannen har laget Delicious fudge brownies. Oppskriften kommer fra bloggen Passion 4 baking og en ting er sikkert, den har fortjent navnet sitt. Mektige, men nydelige.. :D
Veldig kjekt å ha en mann som kan bake, det eneste jeg har gjort er å "pynte" dem.. Hehe :-)))
Anbefaler en tur innom Passion 4 baking, der er det mye spennende å se.. :))

Ønsker alle en riktig flott uke! :-))

2 kommentarer:

Desirée sa...

Så flink du var som heiv deg i strikkinga til bursdagen! Vottene ble knallfine, og farvene passet virkelig sammen!

Jøss baker han? Din heldiggris! Kaka så helt fantastisk ut, ho Manuela ho kan det der :)

God helg til dæ!

Klæm :)

Desirée sa...

Åååå håpe pakken kommer i morra, for da kan æ ta med garnet på hytta i helga! Har hekla opp alt garnet til teppet så :) 100 lappa :)

E jo ikke så glad i alpaca da, men hadde vært fint å kjenne på det.

Forresten, Manuela skrev som kommentar til mæ på en av mine kommentara at ho kommer hit til høsten! Ja vi får no se, og stemme det så trur æ at æ tar av hehehehe ;)

Skal vi snart ta treff igjen? :)