Garnforbruk

mandag 26. januar 2009

Hemmelig venn x 2. :-))

Jeg er som regel med på Hemmelig Venn på hobbyboden og har de siste dagene fått to koselige HV pakker :)

Vanlig HV :En kjempepakke med utrolig mye fint. To nøster fagstrikk garn (det har vi ikke her så det var superbra:), fire glidelåser (i farger som passer utrolig godt til det stoffet jeg har liggende), to herlige stoffer, morsomme knapper, hjerteklistremerker, konvolutter, kort, Hello Kitty klistremerker og blyant. Super pakke, alt falt i smak så gleder meg til å bruke det. :))
Tusen takk til min hemmelige venn! Ut i fra hintene tror jeg kaaaaaanskje at det kan være Christinepusen som har sendt meg denne pakken, det var iallefall det første jeg tenkte da jeg leste kortet. :-)

HV NoTroFin:En pakke som passet perfekt, har nemlig akkurat tenkt at jeg kunne trengt litt superwash garn i jentefarger.. :-)
Inneholdt fire nøster Juvel og to kaffeposer av min favorittkaffe. :-)
Jeg aner ikke hvem denne pakken kom fra men tusen takk, min hemmelige venn, pakken falt veldig i smak. :-))

1 kommentar:

Marten sa...

Hei,
Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min! Du hadde mye fint å se på her! Et lignende sjal også ser jeg:) Jeg har lagt inn noen ruter med staver også i mitt sjal, i et mønster som jeg laget underveis. Men jeg kunne nesten spart meg for det arbeidet, for det viser omtrent ikke med det garnet jeg har brukt. I det hvite sjalet jeg hadde viste mønsteret mye bedre.

Så hyggelig og morsom det Hemmelig Venn opplegget virker. Har ikke vært inne på hobbyboden enda jeg. Tror nok jeg må ta en titt der også.