Garnforbruk

mandag 21. februar 2011

Give Away :-)))

Nå som sola er tilbake her i Nord Norge og jeg har blogget sporadisk i godt og vel tre år nå så er det på tide å feire litt med min første Give Away.. :-))

Den som vinner får et hespe Wollmeise (100% Merino Superwash) i fargen wd Dornroschen, søte knapper fra Lisbeth Dahl, Magnetiske mønsterholdere fra AndreaJene og maskemarkører som jeg selv har laget. :-)

Alle som legger igjen en kommentar under dette innlegget får et lodd og er med i trekning av denne premien og hvis du legger ut bildet på bloggen din med link hit så får du et ekstra lodd. :-))


Lørdag 5. mars vil vinneren trekkes, det vil også bli et par trøstepremier (fra bildet under).. :)

92 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Gratulerer med 3 år som blogger :D

Legger inn bilde av give Awayen din i bloggen min så flere får være med.

Ha en strålende mandag :D

Traaille sa...

Gratulerer med bloggjubileum.
Legger inn bilde av giborten din på bloggen min og.

Nitus sa...

Gratulerer med 3-årsfeiringen i blogguniverset, og at solen har kommet tilbake med lengre og lysere dager i vente.
Ha en fin dag videre.

reSIRIkulert sa...

Eg vil vera med på denne flotte give awayen ;) Gratulera med jubilèet!
Tek 2 lodd :)

lilletrollunge sa...

Gratulerer med bloggjubileumet :)
Legger bilde og link til deg i bloggen:)

Ha en fin dag :)

Ruth sa...

Gratulerer med jubileum. Og det at sola kom tilbake må jo være en kjempegrunn til å feire.

Klart jeg legger inn en link til deg. Og så må jeg si at jeg er omponert over at du er villig til å gi bort Wollmeise. Det tror jeg jammen ikke jeg hadde maktet. :)

Ha en super uike videre.

Epletreet sa...

Gratulerer med jubileum!
Jeg tar ett lodd og krysser fingre og tær:)

Charlotte sa...

Gratulerer så mye med jubileum:) Flott blogg du har:)

duvi sa...

Gratulere med jubileum, det er stort. Også stort når sola er tilbake, ddagene blir et haneskritt lengre for vær dag no

Reidun sa...

Gratulerer med jubileum. Jeg vil veldig gjerne være med på giveawayen din. Legger inn bilde på bloggen min med en gang :)

Hanne sa...

Gratulerer så mye med jubileum :D utrolig flott premie du hadde da så dette må jeg hive meg på, krysser fingre og tær :) Ønsker deg en fin dag :)

Solveig sa...

Hipp hipp hurra ;-) Gratulere med jubileumet ditt... så flotte premier. Jeg er ikke "meise-mor" enda, men skulle ønske de lander i postkassen hos meg... tvi tvi...

maje76 sa...

Gratulerer med 3 år i bloggverdenen.
Mye fint du har inne på bloggen din.
Har lagd innlegg i bloggen min og kommentar her.

Herlig pakke du har satt sammen

Anonym sa...

Utrolig bra premie, og fin blogg! Jeg er med med ett lodd.

Nibb fra hobbyboden

LivM sa...

Jeg kommer stadig over nye blogger og her var det en med mye fint håndarbeid. Når det i tillegg er konkurranse så må en jo bli med :-)

Desirée sa...

Heia!

Gratulerer med 3 år! Æ feire også 40000 i dag!!

Æ har no kommentert her og æ har lagt ut bilde i bloggen min :)

Skal ha give away i neste uka ;) Må bare finne litt ting til. Så no må æ krysse fingra og tær og håpe æ vinn :)

Klem :)

Vibbedille sa...

SÅ herlig, her må eg jo være med!!
Tar 2 lodd eg og satser på å finne ut hvordan eg legger ut bilde og link i bloggen min!

KOS deg og ha en herlig uke!

Go`klem Vibbedille ;))

Vibbedille sa...

Eg fikk det til!! SÅ nå ligger DU øverst med bilde og link i høyre marg! JUHUUU da lærte eg noe NYTT i dag!! HERLIG!!!

Alt man gjør når det er MEIS inne i bilde hehe

Klem ;))

Mona sa...

Gratulerer med jubileum! Flott blogg med mye fint!

Seascape sa...

Gratulere med 3 års bloggen.Jeg blir gjerne med på din Give Away og har linket.
Kjempe kos å finne din blogg i denne blogg verden, for jammen hadde du laget mye fint. Den pokemon luen i forje innlegg var bare knall tøff. Ha en riktig fin uke.

Birkus sa...

Velkommen tilbake kjære sol i Nord :-) Håper dere får sett masse til den i år!

Maria sa...

Grattis till de 3 åren! Jag vill jättegärna vinna ditt fina pris! Jag har länkat i högersidan på min blogg.

eddy sa...

självklart vill jag vara med på en lott. de där garnet ser ju superfint ut!!! kram på dig

Helga sa...

Gratulerer som blogger i 3 år. Legger inn bildet av giveawayen i bloggen min

hegekatrin (hb) sa...

Gratulerer med jubileum! =)

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera!! Eg deltar med to lodd,- kommentar og link.

Anonym sa...

Grattis till tre blogg-år! Vilken toppenvinst! Jag vill delta med en lott./KataM
kata.moll(at)gmail.com

Unknown sa...

Gratulerer med 3 årsfeiring, jeg tar 2 lodd:) Jeg har ingen meis så jeg krysser fingrene :)

Maj sa...

Gratulerer med jubileum :-)

Mathilda sa...

Grattis till jubileet. Självklart vill jag vara med på utlottningen av det fina garnet!

Hanne Oksavik sa...

WOW! Så flott gave! :o
Klart jeg må prøve lykken...

Gratulerer med "litt over 3-årsdag"!! ;)

Guro sa...

Gratulerer med bloggebursdag!
3 år er en fin alder - jeg håper du holder det gående lenge etter det.

Jeg trekker ett lodd og håper på hell og lykke. :)

Vibekes lille ullne sa...

Gratulerer med 3 år som blogger! Jeg tar gjerne et lodd, og nå skal jeg titte litt mer rundt i den fine bloggen din! :)

Iryl sa...

Gratulerer med blogg jubileum! Koselig blogg, har ikke vært hos deg før - men kommer helt sikkert igjen :-)

karna sa...

Gratulerer med bloggjubileum!

AnitaK sa...

Grattis med 3 år og med sola tilbake, alltid en god grunn til feiring. Stilig turtlemaske :)

Retrobaby sa...

Gratulerer med jubileum! Jeg tar to lodd og gleder meg til å utforske bloggen din - jeg fant akkurat veien inn hit via Pyssel&Knäp. :)

Soline sa...

Gratulerer! 2 lodd på meg.

maska sa...

Gratulerer med 3år som blogger.
Tar gjerne et lodd.
Ha en fin dag.

Laila sa...

Gratulerer med jubileum :-) Jeg linker til giwe awayen din på min blogg

Barnløsa sa...

Nå har jeg linket fra min blogg til din. Du finner meg på nostehue.blogspot.com

Kjempefin blogg du har, masse inspirasjon til oss nybegynnere. :)

Tutten sa...

Gratulerer med 3-års jubileum :)

A-I sa...

Gratulerer med 3 år som blogger!

Jeg vil gjerne være med, og linker fra bloggen min også.

Ha en fin dag!

Else Marie sa...

Gratulerer..............
Vil gjerne være med jeg også.

Og det garnet er bare herlig...

Anonym sa...

Grattis till 3 årJag vill också vara med i utlottningen.

Kram Madde
maddegu@hotmail.se

Kos med papir og saks sa...

gratulerer med 3 år jubileum.

flott give away, krysser fingra at jeg blir den heldige :)

Emilia sa...

Får jag vara med fast jag är från Sverige? Vill iaf grattulera till 3år =) Fin utlottning du har. Kram! iceblueeyes_85@hotmail.com

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg vil også gjene ha et lodd!! Gratulerer med jubileum!! ha en fin dag!! AnneK-)

Randi sa...

Gratulerer med bloggjubileum :)

Irene sa...

Gratulerer! Jeg vil gjerne ha 1 lodd!

Lisbeth sa...

Gratulerer med jubileum :o) Tar 2 lodd jeg :o)

Anne Elise sa...

3 år! Slett ikke verst! Gratulerer så mye. Koselig å titte rundt hos deg!

Smarie sa...

Gratulerer med 3 års jubileum i blogglandia ;o))) Nyydelig gevinst du gir bort ! Ønsker deg en flott helg.

Legger ut bilde av Give awayen i bloggen min.

Anonym sa...

Gratulerer!
Jeg vil veldig gjerne bli med på denne flotte Give Away'en! Jeg har også lagt inn bilde og lenke i bloggen min (under sterk tvil - viss det minsker mine sjanser...)!
Hmm... det ble politisk ukorrekt, gjorde det ikke det?
God helg!!!

Linda sa...

Gratulera med 3 år som bloggar. Dette vil eg gjerne vere med på.

Margrethen sa...

Gratulerer så mye med 3 år :) Det er en skikkelig prestasjon!

Christina sa...

Gratulerer, gratulerer.

Frk.Badegakk sa...

Sol! Det alene er god nok grunn til å feire!!!!=DDD
Grattis med jubileum! Spennende med gibort! I´m in!=D

Anonym sa...

grattis.
vil gjerne være med i trekningen, to lodd.
ha en fin dag
/myr

Beate sa...

Det kjekkeste med sånne give awayer er at en oppdager så masse nye flotte blogger. Jeg kommer helt sikkert tilbake hit :) Har laget en link til deg i bloggen min.

Thorunn sa...

Gratulerer med bloggbursdag - og jeg sier tusen takk til ett lodd:-)

Anonym sa...

Stilig blogg! Også drevet på i tre år da gitt! Er selv novise på området, men artig å lese om andres håndarbeidsprosjekt!

Det ble to lodd på meg.

=)

mimouna sa...

Så gøy, grarulerer! henger meg på lotteriet jeg også. :o)

Anonym sa...

Grattis till bloggjubileét. Länkar från högra spaletn i min blogg.

http://belindasmamma.blogspot.com/

GURO sa...

gratis med blogg jubileumet.. håper du forsatt blir her lenge :-)

ha en fin dag og ny uke...

to lodd på meg..
klem guro

Tove sin strikkeside sa...

Gratulerer med bloggjubileum

Anonym sa...

Grattis till 3-år!
mycket fin & trevlig blogg du har
Lotta
robellas@telia.com

Marit Johanne sa...

Gratulerer med jubileum! En så flott give away må en jo bare være med på. Lekkert garn og lekker farge. Jeg har linket med bilde så det blir 2 lodd på meg.

Siri @ Strikk og tøys sa...

Hei, dette vil jeg svært gjerne være med på!

Lenker, og tar to lodd :-)

Emmas dagar sa...

Grattis till 3 år som bloggare!
Jag vill vara med i utlottningen :-)

Silje Mari sa...

Grattis med 3 år:) jammen en god stund det. Fin premie så den hiver jeg meg på:) Lkke til med tre nye år!!

Netti sa...

Hurra for bloggen din som fyller år... jeg har nettopp begynt å blogge selv og blir gjerne med

Anne Kate Budalbakk sa...

Hei.
Gratulerer med 3 år. Har nok litt å ta igjen her ja.
Flott blogg du har. Mange strikke prosjekter gjennomført.

Stå på :-)

Hilsen Anne Kate

Anonym sa...

Gratulerer med 3 år! Gleder meg til følge deg videre!

nragnhild sa...

Gratulerer med tre år som blogger! :)

Ett lodd på meg denne gangen :)

Maria sa...

Grattis till tre år som bloggare. Naturligtvis vill jag vara med i lotteriet.
/Maria i Mariestad

Rät&Avig sa...

Grattis till ditt jubileum!
Så klart jag vill testa lyckan på din fina utlottning. Hoppas verkligen på tur, rött är min favoritfärg!
Länkar från min blogg på en gång...
/Ann-Britt

Hedvig sa...

Hej!

Hittade precis hit till din trevliga blogg. Självklart vill jag vara med och tävla! Länkar från min blogg också. :)

Ha en fin dag!
/Hedvig

Jessica sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla =) Länkar från min blogg också.
Mvh Jessica

Hildes Homemade sa...

Gratulerer med 3 år i bloggverden!
Du har laget utrolig mye fint!!

Jeg tar 2 lodd og krysser alle strikkepinnene mine for at jeg skal vinne! Virkelig fin premie!

Lissan sa...

Hej !
Grattis till 3 år. Ramlade över din fantastiskt generösa utlottning. Jag vill gärna vara med och länkar i min blogg. Min högsta önskan är att få sticka med Wollmeise, så nu håller jag tummarna allt vad jag bara kan:)

Fiff sa...

Jag vill vara med! Jag länkar också, så jag får två lotter :-)

LottaB sa...

Grattis till 3-årsdagen
Jag vill väldigt gärna vara med i din fina utlottning. Jag ser fram emot ytterligare bloggläsande och inspiration hos dig Kram

Veronica sa...

Grattis =)
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar från min blogg.

Sigrinn sa...

Så fina saker du har! Den här bloggen tänker jag besöka fler gånger (och jag är gärna med i utlottningen med) :)

Gurossen sa...

Gratulerer med 3 år i blogglandia! Og for en herlig giwe-away, den vil jeg gjerne være med på :D

Unknown sa...

Gratulere med jubileumet.
Tar gjerne et lodd jeg

Thora sa...

Oj oj oj så glad jeg er som har funnet bloggen din :-)) den gleder jeg meg til å følge, tror vi har mye felles :-)) Så må jeg få gratulere! 1 lodd til meg i give awayen din. Mvh Thora.

energibombe sa...

Gratulerer med jubileum!

Unknown sa...

Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din, på jakt etter kaffeposeveske, og ble sittende og bla gjennom her - du lager utrolig mye fint! Er ikke helt inni bloggens verden, men skal følge prosjektene dine :-)

Sjömans-Elin sa...

Kastar in en lott och håller tummarna! :)

Sanna sa...

Gratulerer så mye med 3 år! Jeg tar et lodd og håper jeg er en av heldige ;)