Garnforbruk

fredag 5. juni 2009

Uferdige prosjekter -to the rescue!

Denne helgen er dedikert til noen av mine uferdige prosjekter. Jeg fikk den moitivasjonen jeg trengte da Judith startet en tråd på hobbyboden med en uhøytidelig motivasjonskonkuranse. :-))
Jeg hadde tenkt å få ferdigstilt en ullbukse, et par barnelester og en calorimetry. Ullbuksa må syes sammen + trådfesting og lestene er såvidt påbegynt.
Jeg skulle ta bilde før jeg startet, men kom ikke så langt før jeg fikk strikket ferdig calorimetryen og den mangler bare trådfesting og knapp. Jeg har derfor tenkt å gjøre ferdig et sjal i englemasker og hekle en pyntebrosje til den i tillegg.


Skal sette meg ned med sjalet nå og håper jeg når enden av det før sengetid, så skal jeg blogge videre i morgen. :-))))

1 kommentar:

Beyla sa...

damen har stålkontroll ser jeg!! ikke bare litt tiltak som kreves for trådfesting.. *grøss*