Garnforbruk

torsdag 18. november 2010

Bare en liten oppdatering. :-))

Nok en genser til Brandy, dverg pincheren. Denne ble faktisk strikket i sommer.
Mønster: Hundegenser fra Garnstudio
Str: Small
Pinner: 3 + 3.5mm
Garn: Karisma
Mengde: 74 gram

Disse pulsvarmerne er til meg selv. Garnet er superdigg og anbefales! :-))
Mønster: Susie's Reading Mitts
Str: Den minste
Pinner: 4mm
Garn: Dream in Color Classy
Mengde: 65 gram

Mønster: Ingen, men tror det egentlig er det som går under Baktus skjerf. Heklet en kant rundt.
Pinner: 3.5
Garn: Drops Alpaca
Mengde: 106 gram

Mønster: Bølgeteppe
Pinner: 3.5mm
Garn: Smart / Trysil superwash
Mengde: 530 gram

Dette settet skal bli julegave til ei lita jente og jeg håper både at det passer og faller i smak.
Mønster: Skjerf fra Garnstudio, Djevel-mittens (ravelry link) og luen er den jeg har strikket mange ganger før med mønster fra Malins blogg.
Str: ca. 9-12 mnd.
Pinner: 3 + 3.5mm
Garn: Drops Merino Extra fine
Mengde: 150 gram

For tiden strikkes det nissevotter fra månetoppen heftet og jeg holder på med fjerde paret, men mangler tomler på noen av dem. :-))
Jeg ennå mye som ble strikket i sommer og i høst som ikke er blogget ennå, men skal prøve å få tatt litt etter litt etterhvert som jeg prøver å få kommet ajour med regnskapet mitt i Ingen Bønn alongen.
Ha en flooott dag :-))

3 kommentarer:

LilleAsk sa...

Så mye fint du har lagd. Du er jammen produktiv. Nydelig det settet til en liten jente. Herlig julegave det.

Mona sa...

Her var det masse flott. :)

Ruth sa...

Så flittig du er. Jeg regner mned at det er julegaver som får tempoet opp sånn? Fint ble det i hvertfall, alt sammen.

Ha en super helg.