Garnforbruk

onsdag 1. juni 2011

Babyjakke og ullbukse...

Jeg har strikket litt babytøy i det siste og i forrige uke ble det et lite sett med jakke og bukse.
Jeg kan ikke huske å ha strikket slike sett tidligere, som regel har det vært "bare" en av delene. I tillegg er jeg i gang med sokker til dette settet og har planer om en lue.. Jeg overrasker meg selv litt her.. Hehe.. :-))
Jakken har ligget i køen min på Ravelry en stund og buksa har jeg strikket flere av tidligere. :-))Mønster: Garter yoke baby cardi (Ravelrylink)
Pinner: 3.5mm
Garn: Smart
Mengde: 134 gram
Mønster: Fra garnstudio
Pinner: 3.5 + 4mm
Garn: Fabel, dobbel tråd
Mengde: 126 gram

Denne uken har jeg gjort ferdig en liten jooosa sak som jeg håper å kunne vise fram i løpet av uken, den må bare skylles opp og tørkes først.. :-))
Ønsker alle en flott dag, her i nord ser det ikke ut til å bli så kjempebra vær så det er godt man er på tur i seng etter endt nattevakt. :-))

Ingen kommentarer: