Garnforbruk

tirsdag 17. juni 2008

Tagget

Jeg har blitt tagget av Ruth og har i noen dager nå gått rundt og lurt på hva i alle dager jeg skal
skrive i et helt alfabet om meg selv. Det hørtes jo ikke så vanskelig ut, men jeg fant jo fort ut at
det var det.
Okei, here goes.

A- ansvarsfull
B- bestemt
C- casual
D- distre
E- energisk
F- fantasifull
G- gira
H- humoristisk
I- ivrig
J- jordnær
K- kreativ
L- ler mye
M- mamma
N- notorisk planlegger
O- omgjengelig
P- praktisk
Q- quick
R- rastløs
S- shopoholic
T- tøysete
U- uhelbredelig håndarbeidsgal
V- vimsete
W- wool lover
X- x-massy
Y- yndig
Z- zleeepy
Æ- ærlig
Ø- økonomisk
Å- åååååååååååååååå, den fant jeg ikke noe på altså.... joo, åpen.

Såh... Det var jaggu meg vanskelig. Vet desverre ikke om noen jeg kan tagge tilbake, det ser ut som de fleste har blitt tagget så de som ser dette som ikke har blitt det er herved tagget.
:-) :-) :-)

2 kommentarer:

Ruth sa...

Vanskeligere enn man skulle tro, det der. Men gøyalt. Det forteller jo litt om hvem en er.

Håper du får en fin uke.

Guro sa...

Hei! Kom over bloggen din idag og må bare si at du lager masse flott! Bor også i Hammerfest (men er Tromsøjente). Nå håper jeg snart sommeren kommer hit! God helg:)