Garnforbruk

tirsdag 30. november 2010

Adventsvenn. :-)

I år er jeg med på Adventsvenn på Uformelt forum. Det går ut på å få utdelt en venn som man skal sende avgårde fire pakker, en for hver søndag i advent.
Denne flotte pakken fikk jeg første søndagen. :-)))Jeg fikk mønster på sokker, sjokoladekule, telys, muffinsformer og en kjempeflott strikket kjøkkenklut Jeg har ikke funnet ut hvem min adventsvenn er, men tusen takk for en flott pakke.
Jeg må definitivt gjøre litt detektivarbeid og se om jeg klarer å finne det ut. :-))


Jeg er også med på Julekalender venn på Hobbyboden, for tredje gang.. :-))
Kjekt å ha slike ting å se fram til i adventstida.. :-))

I år har jeg byttet kalenderpakker med Hildur, her er alle pakkene samlet i kurven sin. :-))) Trenger jeg å si at jeg gleder meg til i morgen?? :-))

Ha en flott kveld videre. :-))

Ingen kommentarer: