Garnforbruk

lørdag 9. juli 2011

Hemmelig venn og "lang helg med gjøre mest mulig på ting som bare gror i kurven".. :-))

Jeg har vært med på hemmelig sommervenn på hobbyboden og har fått en fantastisk flott pakke. :-))
Se så fint den var pakket inn, også. :D
Inni den var det masse godsaker. :)) Massevis av te, knapper, kool-Aid, to sjokolader, tre nøster Lerke og et nøste Opal. :))
Tusen takk for pakken, som jeg tror kommer fra Anne Elise. :)))


På hobbyboden har Vimsen satt i gang en "lang helg med gjøre mest mulig på ting som gror i kurven" og nå har jeg fått rotet til noen bilder av det jeg skal prøve å få gjort noe med. :)

Først ut er et lite prosjekt. En djevellue i Drops Merino som er ferdigstrikket, men mangler sammensying/heklekant og snører. Det bør gå relativt fort, egentlig, og jeg sitter klar med nål of skal starte sammensyingen med en gang jeg har fått ut bilder på boden. :-))


Deretter går jeg løs på et av de mange halvferdige sjalene jeg har liggende. Dette er Mara som strikkes i det deilige Malabrigo Worsted. :-)) Jeg tror ikke jeg har nok garn til hele sjalet i denne fargen, men det kan passe veldig bra å bruke en annen farge til den ribbestrikkede kanten. :-))

Til sist, hvis tiden strekker til, et enkelt babyteppe i dobbel babyull. :-))

Her i nord har finværet virkelig slått til og vi har tatt ferie, så nå er det bare å håpe at det varer. :-))
Ha en flott helg, med eller uten finvær og strikking.. :-))

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Så flott pakke du har fått!!! Mykje spennande du har på pinnane,- gler meg til å sjå det ferdig. Håpar du har hatt ei fin helg så langt og at søndagen vert bra.
Kjøkkenvekta vår er tom for batteri,- så då eg skulle vege sjalet var det ikkje mykje liv der. Men....eg trur du definitivt kan starte på Rock Island med dei 150 gramma du har, for eg trur ikkje eg har brukt over 100 gram,- heller under. Skal uansett få tak i batteri til vekta i morgon å få vegd då. ;)