Garnforbruk

tirsdag 12. juli 2011

To ting er borte fra den store kurven med UFOer. :-))

Først ut var jo babyluen. :-)) Det gikk rimelig kjapt, men det var godt å få den ferdig. :-))
Pinner : 3.5mm
Garn : Merino Extra Fine
Mengde : 50gram

Sist ut var Mara og dette sjalet burde virkelig ikke tatt så lang tid, det var nok heller det at det var litt kjedelig å strikke så da ble det liggende en stund..
Om rillestrikken var kjedelig så var ribbestrikken enda kjedeligere, og jeg slapp tom for lilla garn så da ble det sort kan i stedet. Resultatet ble allefall bra, men flere av dette blir det nok ikke. :-))
Jeg har ikke blokket det, tror kanskje ikke jeg kommer til å gjøre det heller. :-)
Mønster : Mara
Pinner : 4.5 på rillestrikken og 4 på ribbestrikken
Garn : Malabrigo Worsted og dobbel Trysil babyull
Mengde : 248g


Nå er jeg i gang med et nytt prosjekt, en søt bolero til min guddatter. :-))
Jeg har faktisk strikket en slik til henne før, den kan du se her, men nå er det for liten og da ønsket hun seg en ny. :-))

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer: