Garnforbruk

fredag 5. oktober 2012

Hemmelig venn...


Jeg har slitt en del med at bildene legger seg feil vei når jeg prøver å lage et innlegg og da orker jeg ikke publisere det likevel. Noen andre som sliter med dette for tiden..?
Vel, i dag fikk jeg endelig fått til å lage et innlegg med bildet riktig vei, håper det fortsetter slik. :-)) Håper at jeg får kommet med noen innlegg framover, har jo strikket litt nå og da men med baby i hus igjen så blir det lite med tid til slikt. :)

Det er lenge siden sist jeg har vært med på hemmelig venn, men kastet meg med etter skolestart og dette er pakken jeg fikk. :)) Deilig Nepal som skal brukes til luer og to kaffeposer som ikke overlevde fram til jeg fikk tatt bilde av pakken. :D
Jeg vet ikke hvem som har sendt den, men tusen takk, har allerede strikket nesten ei lue :))

Ha en flott helg. :)

Ingen kommentarer: