Garnforbruk

lørdag 1. desember 2012

Julekalendervenn og adventsvenn :-))

Tiden renner fra meg om dagen, det er nok å henge fingrene i med ei snuppe på straks 7 mnd i hus, så bloggingen jeg hadde planlagt i høst har måttet vente. :-)  Nå er i tillegg mørketiden over oss her i nord, så brukbare bilder av strikkeriene mine er helt håpløst å få til.. :/
I år, som i fjor, har jeg hevet meg med på to ulike pakkebytter i førjulstida.
Det er så koselig å stå opp om morgenen og glede seg til neste pakke skal åpnes. :-) Jeg har kost meg i mange uker med å ordne i stand pakker til damen bak denne bloggen, og selv fått kalenderpakker tilbake fra henne. :)
Nå må jeg jo blogge litt om pakkene så kanskje jeg kommer litt i gang med håndarbeid i samme farta.. :-)

Her er julekalenderpakkene (hobbyboden):


..og her er advents og julevennpakkene (uformelt):


I dag fikk jeg dette i kalenderen:
Te og utrolig søte telys som duftet veldig godt :)
Tusen takk, Mari :)

Gleder meg allerede til i morgen for da er det tooooo pakker å åpne. :)

Ingen kommentarer: