Garnforbruk

tirsdag 22. april 2008

Garn, garn og mere garn :D

Lillegutt og jeg er fortsatt mest hjemme om dagen, har bare vært en og annen tur ut på ettermiddagen når vi har bil. Det er fortsatt veldig glatt ute så han er jo fryktelig redd for å falle, det gjorde de nemlig på nytt for noen dager siden. Heldigvis gikk det helt fint, han landet oppå pappa og slo seg ikke i det hele tatt, men når holde vi oss inne for det meste....
Mannen dro innom en garnsjappe i byen oghandlet litt til meg etter jobben i dag.... ..sukk...
7 nøster eskimo og 10 nøster deilig alpaca i herlige sukkertøyfarger..

La inn en bestilling hos strikk innom i går formiddag og bare etter noen timer fikk jeg mail om at pakken var sendt :-)) *venter spent*
Kjøper nesten mere garn enn jeg rekker og bruke, men jeg har da fått ferdig noen småting de siste dagene da.

Her er noen bilder av det jeg har laget i april.

Heklede tøfler.
Mønster : Drops tøffler men droppet perlene.
Garn : Eskimo
Heklenål: 6



~~~~ ¤^¤ ~~~~


Strikket skjerf
Mønster: Finnes her.
Garn : Noro Kureyon, 150g.
Pinner : 5




~~~~ ¤^¤ ~~~~


Kjøkkenklut
Mønster: Halvpatent med strikket kant rundt
Garn : Mandarin Bomull
Pinner : 4mm




~~~~ ¤^¤ ~~~~


Garnet mannen handlet til meg :-) Maaaasse mykt og godt der, ja.. :-))

1 kommentar:

Beyla sa...

oi oi oiii!! see du har vært flink ah! har nesten ikke fått strikka NOE her nede jeg, tross SnB! Var så mange å skravle med, ble helt sliten til slutt jeg :) Men hadde det knallkos. Fant tilmed garnbutikk i sverige idag! elendig utvalg.. Men DUUU!! Du har sviktet dine plikter!! hvor i heiteste er Sirrka? Eller Sirkka eller hva det var? Eneste stedet jeg har kjøpt garn i h-fest er på D.Wullf! og de har ikke særlig med noe, de! og det de har er dyrt. Jeg vil på sirka! Imorra skal jeg tråle litt garnsjapper, ikke fått gjort det særlig enda. gleder meg! men får først regne ut hva jeg har råd til, sverigetur ble jo ikke kjempebillig akkurat.. ;)
Så utrolig koselig med mariussett!! Det har mine nevøer fått av tanta mi, hun er så flink og de settene har blitt brukt til filler simpelthen.. helt geniale bruksplagg!!
Nå er jeg så sliten at jeg er kvalm og trykkhodepinen har gitt meg et salig ønske om akutt tapping av væske fra skallen.. når det blir sånn betyr det legge seg ned hvile, pronto! fordel å ikke bli dårlig her nede siden legene mine er hjemme :)
Gubben begynner visst å bli bedre, men de som hadde lovet å lufte bikkja har visst svikta ganske så totalt, så da har rummel det fælt, som igjen fører til at paul har det fælt. uffe. blir greit å komme hjem igjen sånn sett! *klem*