Garnforbruk

torsdag 14. august 2008

Leeenge siden sist nå...

Her har det vært jobbing omtrent i ett siden ferien var over, men nå er det bare eeeeeen vakt igjen så er det heeeeeelg :-))))))

Må bare legge inn et bilde av hvordan været har vært her oppe i sommer....



I sommer har jeg faktisk strikket en hel del, men ikke fått lagt ut noen bilder fordi jeg fortsatt er uten datamaskin.
Bestilte ny fra Dell for tre uker siden, men de klarer visst ikke levere for jeg får stadig mail om nye utsettelser. Det utrolige er at de fint klarer å ta seg betalt før de starter å lage den...
Har bestemt meg for å heve kjøpet og satse på en god maskin fra Elkjøp i stedet, så i morgen skal jeg ringe å kjefte litt og forhåpentligvis får jeg ny maskin i hus til helgen. :-)

Nå må jeg snart stupe i seng så får hive ut noen bilder av litt jeg har laget...

~~~ ¤ ~~~

Strikket min første Odessa lue i bilen da vi kjørte på ferie og fikk helt dilla. Den sorte er strikket ganske lang og ble litt "baggy", akkurat slik min venninne ville ha den. Den grå er miiiiin, synes den ble knallfin, perlene kommer ikke til sin rett på bildet synes jeg.
Mønster: Odessa
Garn: Lerke
Pinner: 3.5 + 4mm

~~~ ¤ ~~~


Fikk jo helt luedilla i sommer så fortsatte med å strikke luen Nottingham. Nydelig mønster på den, men flettene tok sin tid å strikke. Den gikk til min venninnes kjæreste, og nå holder jeg på med en til min mann.
Mønster: Nottingham
Pinner: 4mm
Garn: Arctic


~~~ ¤ ~~~


Strikket ferdig spiralsokkene mine også. Synes de ser mest ut som votter men det gjør ikke noe.
Hvis jeg skal strikke flere av den tror jeg at jeg vil ha "vanlig" hæl på den. Har brukt garnet jeg fikk i hemmelig venn pakke i vår :-)
Mønster: Garnstudio
Garn: Fabel
Pinner: 2.5mm

~~~ ¤ ~~~

Jeg og lillegutt har lekt med kitt. :-)
Han koste seg som bare det men etterhvert skulle vi kun lage hester mente han, så det ble noen runder med kun slike. Hehe. :-)

Skal legge til noen flere bilder ganske straks, må bare lete litt etter dem først. :-)

Ingen kommentarer: