Garnforbruk

lørdag 18. april 2009

Heklet Ipod veske..

Da rakk jeg å gjøre ferdig Ipod vesken min før jeg tusler i seng etter endt nattvakt. Den ble til etterhvert som jeg heklet og jeg ble ganske fornøyd med den, selv om den er veeeldig råååsa...
:-))) Finner selvsagt ikke Ipoden så håper iallefall den får plass oppi der...Lestene ble endelig ferdige og det blir leeeenge til neste gang jeg strikker så store lester... Håper de passer, har prøvd dem på mannen underveis men ikke etter tåfelling.. *krysser fingre og tær*

Også må jeg jo bare vise fram sjørøverkaken jeg og mannen lagde til bursdagen til gudsønnen vår, synes den ble ganske kul. :-D Måååå jo bare lage en slik neste gang lillegutt har bursdag også. :-))

2 kommentarer:

Charlene sa...

Hei igjen, og vel overstådd påske :))
Her va det kommet myyye nytt siden sist æ va innom :) Masse fint! Og råstili sjørøverkaka! :)

E ferdig me vaffelsokkan, å æ ELSKE dæm! :D Strikka dæm etter mønsteret ja, hælen og.. Syns den blei veldig fin faktisk, og den va enkel å strikke :) Æ kan jo bare en type hæl til, sånn short-row, å den har æ problema me å få til å bli fin :/

Kommer du på strikketreff på tirsdag? :) Håpe du kommer! Og hvis du gjør det, ta me markøra ;))

Shneix ;D

Anonym sa...

Hei - skikkelig stilig skute.

Jeg har også laget slike men det ble mer fiske-skute for jeg hadde ikke sånt flott sjørøverseil. Ville bare tipse deg om seigmenner som mannskap. Jeg stikker en tannpirker mellom bena på de slik at de kan stå. En gang skar jeg et lite hakk i ene armen og stakk nedi en ørliten papirlapp med barnas navn slik at det ikke ble noe seigmann-krangel. Du kan også stikke en tannpirker/halv tannpirker i armen på noen av mannskapet og med en tråd i andre enden av tannpirkeren har du fiskestang. Det finnes fiske-snop som du kan fylle brettet rundt med.

Beklager alt maset hvis du visste dette fra før. Ha en fin dag :) Blåfugl