Garnforbruk

tirsdag 21. april 2009

Hobbyrommet :-)))

Nå har jeg endelig rotet meg til å ta noen bilder av rommet, hvis man overser manglende lister og slikt så har det blitt ganske greit synes jeg :-) (...det mangler det gardiner, men først må vi fikse foringene og listene... Hehe..)
Strikke/lesekroken min:

Herlig pynt:
Scrappe/smykkemekkepulten min:

Mønster/bok & garnskap:
Det mangler også litt veggpynt og slikt men jeg har ikke helt funnet ut hva jeg vil ha der inne ennå, så det kommer nok opp etterhvert...

8 kommentarer:

evacat sa...

nydeli linda .. likte det ... det va en stil som passa dæ .. gjennomfør det i hele huset

Kicki sa...

Kjempelekkert!! Slitan :-)

mimouna sa...

For et fantastisk lekkert hobbyrom! Et sånt drømmer jeg også om. Kos deg!

Inger sa...

Det flottaste hobbyrommet eg har sett - nyyydeleg!

Niko sa...

Stilig hobbyrom. Er det du som er min hemmelige venn denne mnd? Da er det 3. gangen tror jeg.

Beyla sa...

Åh steiki være. jeg er døøøøøødelig sjalu!! gruelig grønnsjalu! så herlig smak du har. jeg kunne bodd der inne. seriøst.

Knitgirl sa...

For en orden du har i "sysakene" nå ble jeg veldig inspirert her. Ønsker meg også et slikt hobbyhjørne!

Desirée sa...

Å jøss sier jeg bare! Så flott rommet ditt er blitt, drømmer meg helt bort her i det! Antar skapene er fra Ikea, de var bare helt knall!

Skal vi snart ta en strikkekveld?? :)

Klem fra Desiree