Garnforbruk

onsdag 3. februar 2010

Wollmeise shopping....

Jeg har visst shoppet litt i det siste...
Jeg er som sagt med på alongen ingen bønn, men noen ganger hjelper det ikke hvor mye jeg enn prøver å holde meg i skinnet og drive med andre ting når det er oppdateringer på gang hos Wollmeise... Jeg er jo også godt i gang med å bruke av lageret og jeg handler ikke store mengder garn jeg kan få tak i når som helst i garnbutikken, så det er iallefall bedre. :-)))

Litt bilder av kosegarnet som ankom i forrige uke: Wollmeise Lace - Aquarius

Wollmeise Lace - Fliederbusch

Wollmeise Twin - Moses (5 hesper)

Grabbag Gemischt -
Versuchskaninchen, Taube, Barista, Dani og ebenholz. :-)))


Lace hespene er jeg ikke helt sikker på om jeg vil beholde, fargene er lekre men tykkelse sytråd så de lurer jeg litt på å prøve å bytte med noen.. De andre hespene var bare til å dø for og jeg elsker fargene. Gemischt var egentlig et "uhell", hadde kjøpt den før jeg visste ordet av det. :-)))

Nå skal jeg strikke på et par baby booties og etterpå starte på et par Bellas mittens, i morgen har jeg friiii og litt strikkerier å blogge... :)) Ha en fin kveld.. :-))

4 kommentarer:

Ruth sa...

Fargene på det garnet ser jo vanvittig herlig ut. Jeg har enda ikke fått prøvd Wollmeise - jeg prøvde å kjøpe noen en gang, men det var så mye styr at jeg ga opp.

Det skal bli spennende å se hva du lager av disse. Fargene er virkelig helt utrolige.

Ha en super dag i morgen.

Ruth sa...

PS. Jeg ser at det lilla garnet er lace også og at du kunne tenke deg å bytte i noe annet? Jeg liker å strikke av lace og kunne veldig godt tenke meg å prøve dette. Kunne jeg bytte med deg?

Beyla sa...

altså, min første tanke når jeg så hespene var "oooohh shiiiiny!" som er nok til å stjele min oppmerksomhet totalt og fullstendig. guriland så deilige farver! og shiny! mmmmm! som ruth sier - blir artig å se hva du lager av skjønnhetene.
Hvordan går det ellers med flokken din? Nå ser man endelig hele sola i Øksfjord - her har den vært synlig i snart 9 dager. deiiilig!
Klem på du!

Ati sa...

Hei, jeg så på Ruth sin blog at du vil bytte lace garnet. Jeg liker det blå grønne veldig. Vil du bytte det med meg? Jeg har flere hesper med handfarget garn fra USA, som er til alt mulig. Det star sock på bandet men er egentlig for fint til sokker. Jeg pleie å bruke det til sjaler. Jeg har hørt sa mye om Wollmeise og vil gjerne prøve det.Hvor mange meter er det på hespen?