Garnforbruk

tirsdag 16. mars 2010

En liten oppdatering på morgenkvisten...

Jeg har en del på pinnene om dagen, men det er ikke like mye som blir ferdig for her startes det nye prosjekter rett som det er.

Nå har jeg endelig somlet meg til å få tatt bilder av sjalet jeg strikket i starten av januar. (...og ikke fikk festet tråder og blokket før i mars....)Mønster: Multnomah
Pinner: 3mm
Garn: Zauberball
Mengde: 100gram


Jeg strikket en lue til tantebarnet i julegave og den er i ferd med å bli for liten, så da måtte jeg sette i gang med en ny. Enkelt mønster som er strikket på null komma svisj på en tv kveld. :-)) Det kan ta litt lengere tid å sy den sammen og hekle kant og snorer, men denne gangen gjorde jeg det faktisk fortløpende. :-)))Mønster: Fra Malins blogg
Pinner: 3.5mm
Garn: Drops Merino Extra fine
Mengde: 57gram

Jeg ramlet over mønster på disse vottene på Ravelry og måtte bare strikke dem. Enkelt mønster og kjapp strikk. :-))) Synes de ble kjempesøte, disse blir det flere av. :-)))Mønster: Djevel-mittens av Sigurlaug Eva Stefansdottir
Pinner: 3mm
Garn: Merino Extra Fine
Mengde: 26gram

Nå er det ikke lenge til jeg er ferdig på nattevakt. Ute er det allerede blitt lyst selv om klokken ikke er seks ennå, det er helt vindstille og i løpet av natten har det kommet litt snø. Fikk skikkelig påskefølelse da jeg tittet ut av vinduet tidligere. Herlig. :-))))
Ha en fin dag! :-))

Ingen kommentarer: