Garnforbruk

tirsdag 2. mars 2010

Ullbukse... :-))

Siste uken har vi hatt ferie og da ble det en tur med hurtigruta til Tromsø hvor vi koste oss i nesten en uke.. :-))) Vi bodde på Rica ishavshotell og det kan virkelig anbefales. :-)))

Jeg startet på en ullbukse med mønster fra garnstudio og det gikk egentlig ganske fort unna da jeg bare fikk startet på bena.. :-)Mønster: Ullbukse fra Garnstudio
Pinner: 3.5 oog 4mm
Garn: Dobbel fabel
Mengde: 156g

Jeg strikket også et par babysokker (..mangler trådfesting..) og startet på en barnejakke som jeg snaaart er ferdig med bolen på så jeg kan ta fatt på ermene. Den er også strikket med dobbel tråd og har raglanfelling så det bør jo ikke ta så veldig lang tid hvis jeg klarer å holde meg til den i stedet for å starte på noe nytt... :-)))

Ha en fin dag! :-)))

Ingen kommentarer: