Garnforbruk

torsdag 1. desember 2011

1. desember...

Da var det allerede 1. desember og alt jeg skulle blogge ligger fortsatt og venter... Den siste tiden har gått med til feiring av juniors 6 årsdag, besøk av svigermor, ordning til advent og fint lite av både strikking og internett..
Jeg er med på adventskalendervenn på hobbyboden i år også, denne gangen har jeg byttet pakker med Hameno. :-)
Her er pakkene mine samlet i kurven sin. I dag ble første pakke åpnet og der lå det et kalenderlys. :-) Det står nå og brenner seg sakte ned mot 1 desember. :-)) Koselig start! Tusen takk, Hameno. :-)) Gleder meg allerede til i morgen, så koselig å stå opp og finne fram dagens pakke på morningen. :-))

Denne kalenderen har jeg kjøpt til meg selv i år. *fnis*
Kanskje litt barnslig, men for en gangs skyld ville jeg ha noe annet enn de vanlige små sjokoladekalenderene.. :-)

Nå er det sent så det er natt i huset, og det betyr at det ikke er lenge til neste pakke kan åpnes.. :-))
Ha en fortsatt fin kveld. :-)

Ingen kommentarer: