Garnforbruk

tirsdag 20. desember 2011

Enda flere kalenderpakker..

18. desembern fikk jeg to søte nisseknapper og snop. :-)19. desember fikk jeg dette flott bokmerket som er veldig likt den huskeblokken jeg fikk tidliger, så denne har nok Hameno laget selv. :-) Kjempefint og bokmerke har jeg ikke så dette var kjekt.20. desember fikk jeg to nøster Mandarin Naturell i julens farger. :-) Regner med at disse blir kluter for dette er definitivt det beste klutegarnet. :-))

Takk, Hameno. :-))

I forrige uke gjorde jeg jo ferdig en ufo som jeg blokket og hadde tenkt til å vise fram, men jeg klarer visst ikke å få tatt et brukbart bilde av den nå midt i mørketida.. Har vel tatt sikkert 30 bilder, men synes ikke det blir noe bra så foreløpig får det bare vente litt.. :-//

Jeg får heller vise fram hva jeg fant fram i før helgen også skal dere få se hva dette lille restegarnsnøstet på 30 gram ble til etter litt plunder. :-)) Da jeg var ferdig hadde jeg faktisk fortsatt garn igjen.. :-)

Nå er det ikke mere enn fire dager igjen til jul, så ha noen flotte og koselige førjulsdager. :-))

2 kommentarer:

Ruth sa...

Så mange flotte og gøyale pakker du får. Jeg blir helt misunnelig jeg.

Ha en Riktig God Jul! Kos deg. Juleklemmer fra meg.

tantemaraj sa...

Heia!! Stakk innom for å ønske deg og dine God Jul!!
Selv om det blir uten spekemat og gode oster, er det masse annet å kose seg med;-) Heldigvis er begrensningen for en kort og verdifull periode... det er absolutt verdt det!!!

Nyt julen med familie og venner!

Juleklem til deg:-)