Garnforbruk

tirsdag 11. mars 2008

Ballband Dishcloth

Har strikket en del småtterier de siste ukene. Har blant annet prøvd meg på Ballband Dishcloth fra en super bok som heter Mason-dixon knitting. Disse klutene er knallflotte å se på og kjempegode å bruke, har rukket å strikke tre av dem og to er allerede gitt bort i gaver. Kjekke småprosjekter å ha på pinnene når man f.eks er på besøk sitter foran tv'en, for mønsteret var veldig enkelt og det gikk automatisk etter de første fire rundene.
Neste prosjekt fra boken som jeg har lyst å prøve meg på er en babyjakke som strikkes i ett stykke. Den er aldeles nydelig og jeg har sett en del bilder av den på nettet så det frister bare mere og mere, men det må vente litt for jeg har en del andre ting underveis som det er greit å få gjort ferdig først.

Ingen kommentarer: