Garnforbruk

fredag 26. desember 2008

Julekalendervenn luke nummer 18, 19, 20, 21, 22, 23 og 24. :-))

Nummer 18:
Søm mønster på nisse og engel. Håper å får prøvd meg på denne en gang når symaskinen taes fram. :-))

Nummer 19:
Ole Brumm notisblokk. Så passende til meg som elsker Ole Brumm! :-)))

Nummer 20:
Rosegele. Denne så ordentlig god ut, måtte google den for å finne ut hva den passet best til og det så ut til å være like gjerne på brødskiven som til ost/kjeks og middagsmat.

Nummer 21:
Rauma Rapsodi bomullsgarn. :-)

Nummer 22:
To søte notisblokker og masse knapper. ;-))

Nummer 23:

Et glassoppheng med tråd i. Denne tror jeg kan henge i vinduet hele vinteren siden det er snøfnugg på den, kan sikkert brukes som smykke også. :-))Nummer 24:
En søt juleboks, filtenåler, masseeee filt og glansbilder. Skikkelig koselig julaftenpakke. :-))
Boksen tror jeg faktisk jeg skal bruke til å oppbevare små hobbyting i.
Skal prøve meg på å filte på ting som skal toves etter jul, det blir spennende!
Glansbilder er alltid fint å få for det kan brukes til det meste. :-))


Må bare si tusen, tusen takk til Barbro for en spennende og koselig julekalender. Det har vært gøy å være med på dette og jeg er veldig glad for alt det fine jeg har fått. :-)))))

Ingen kommentarer: