Garnforbruk

lørdag 18. april 2009

Aaaaaaaalt for mange påstartede prosjekter....

Iallefall er det slik det føles akkurat nå mens jeg fortsatt sitter og strikker på lestene i størrelse medium cabincruiser... Det er jo såååååå mye annet jeg skulle strikket litt på og fått ferdig, men det er på tide at mannen får hjemmestrikkede lester så han holder seg varm på føttene på slutten av finmarksvinteren..
Jeg har iallefall laget meg en liten liste over noen av mine påstartede prosjekter, eller UFOer som det vel også kalles:
  • Herrelester
  • Little sister's dress
  • Baby singlet
  • Teppe av oldemor ruter
  • Englemaskesjal
  • Bølgeteppe
  • Revontulisjal
  • Babyteppe
  • Spiderman teppe
  • Heklede nåleputer
  • Heklede grytekluter
  • Heklet veske
  • Heklet ipodveske mangler en knapp
  • Lite teppe/pute av oldemor ruter
  • Vm i Liberech babygenser
  • Strikka babyjakke med flettemønster
  • Felisihals
  • Maaaaange trådfestinger i luer, kluter, ullbukse osv.
  • Baktusskjerf
  • Hexagontøfler
  • Sitteunderlag av fingerheklede remser
  • Strikket sitteunderlag
  • Heklet lue
Kunne ikke finne skriveboka mi så dette var iallefall det jeg kom på nå, og det var jo en hel del..
Skal ta for meg de enkleste en etter en denne helgen så er det vel 6-7 mindre ting på lista før mandag også får jeg ta resten litt etter litt. :-)) Det tar jo ikke akkurat så lang tid å hekle sammen en nålepute, sy i en knapp eller liknende.. :-))

Ellers har vi den siste tiden pusset opp gjesterommet og det har nå blitt hobbyrom for meg. :-))
Slik så det ut etter at alt som skulle bort av gulvbelegg, lister og slikt var fjernet:
Slik så det ut etter at det var lagt nytt gulvbelegg, ferdigmalte veggplater og lister var satt opp:Nå gjenstår det litt fikling med foringer på vindu, taklister og dørlister så er det helt ferdig. Jeg har alleredet fått satt opp både skrivepult, bokhyller, stol og litt småtterier men det som gjenstår er på slike plasser at det går an å fikse med bare litt småflytting på ting. :-)))
Er kjempefornøyd med rommet og skal få tatt noen flere bilder i helgen, må bare ordne litt til først...

Ingen kommentarer: