Garnforbruk

fredag 24. april 2009

Hemmelig venn pakker. :-)

Jeg har vært med på hemmelig venn på hobbyboden denne måneden også, både vanlig og Notrofin. :-)
Her er de fine pakkene jeg fikk:Lekkert alpakkagarn i en sennepsgul farge, jarbo raggegarn, kakao, sukkertøy og et hyggelig kort. :smile: Alpakkaen har jeg ikke prøvd før men tenker den ville passet godt som calorimetry. Raggegarnet kan nok bli noen varme og gode lester til lillegutt. :-))
Jeg vet ikke hvem som har sendt den, men tusen takk for en fin pakke! :-)))

Også denne for Notrofin:
3 nøster Freestyle, mønster på lue og hals, kaffe, te og et hyggelig kort. :-)
Dette garnet har jeg ikke prøvd så det blir spennende, jeg hadde tenkt å strikke Thorpe luen til lillegutt og dette garnet tror jeg vil passe perfekt til den. :-))))
Jeg tror det kan være Figgapia som har sendt meg denne, iallefall tusen takk for en fin pakke! :-))

3 kommentarer:

Guro sa...

God morgen. :)
Kunne du sendt meg adressen din? Har en liten premie til deg.
luftslottet[alfakrøll]gmail.com

Figgapia sa...

Stemmer bra at det var meg som sendte deg NoTroFin-pakkken.
Håper det faller i smak.

mimouna sa...

Koselige pakker! :o)

Håper du får en fin uke.