Garnforbruk

lørdag 16. februar 2008

Enda flere prosjekter ferdig og på gang.. :o)

Nå har pulsvarmerne for februar ligget ferdig noen dager, men mangler broderiene så det må jeg snart sette meg ned å få gjort.
En calorimetry som jeg har manglet litt garn til ble gjort ferdig i dag, den er til og med sendt avgårde i bursdagsgave sammen med et par sorte pulsvarmere lik de jeg strikket for januar.
En baby tubesokk er ferdig og den neste er såvidt på pinnene.
Garnmysteriet 3 er godt i gang, men ikke ferdig ennå. Er ferdig med del to og skal ta fatt på del tre til uken på en av nattevaktene mine.
Et sitteunderlag er over halvveis, må vel få det også ferdig til uken på nattevakt.
Skal legge inn bilder i morgen.

I dag har jeg handlet litt garn til å begynne på votter og jeg skal prøve meg på et par sokker eller lester så fort jeg finner et enkelt mønster og et par ledige pinner som passer. Morsomt å ha en del å velge mellom, ja.

Det var vel alt for i dag... :o)

Ingen kommentarer: