Garnforbruk

onsdag 13. februar 2008

Koser meg med litt strikking...

For tiden har jeg for første gang flere strikkeprosjekter påstartet på en gang. Det var visst ikke så dumt, for er godt å kunne veksle litt mellom dem.

Jeg har akkurat startet på pulsvarmerne for februar, strikker dem i brunt så får jeg med fargealongen i samme farten. Hadde egentlig tenkt på et englemaskesjal for fargealongen, men orket ikke hekling akkurat nå.


Har også startet på denne genseren fra heftet Lanett 0612.
Synes den var så fin at jeg måtte bare prøve. Dette er min første genser så det blir spennende å se både hvor lang tid det tar og om den blir brukbart når den er ferdig. :o)



Også har jeg startet på tubesokker uten hel i babystørrelse. Bruker to mønstre fra garnstudio som basis, men forandrer littegranne på dem for å få dem slik jeg vil ha dem.


Denne måneden har jeg meldt meg på hemmelig vennx2 på hobbyboden.
Nå skal jeg sette meg å kose meg med deilig te og planlegging av hva jeg skal gi dem... :o)
Tenker at jeg skal få gjort dem ferdig i morgen å få sendt dem i morgen eller torsdag.


Nattinatt :o)

Ingen kommentarer: