Garnforbruk

onsdag 20. februar 2008

GARNMYSTERIET 3

Her er garnet jeg bestemte meg for å bruke, meget fargerikt men hadde ikke mulighet til å dra ut å handle før jeg skulle starte så måtte velge noe fra lageret.

Her har jeg akkurat strikket ferdig første delen.

Her er andre delen ferdig, og jeg er meget overasket over hvor enkelt det var å strikke flette.


Her er tredje delen nesten ferdig. Det eneste som gjenstår nå er bremen, men har desverre ikke hatt materiale til å legge inni den ennå, spørs om det ikke blir is til dessert her i dag så jeg får gjort den ferdig. :o)

Dette var et kjempeflott mysterie, må nok strikke denne luen i en mer "dempet" farge senere for denne ble litt vel voldsom.
Tusen takk til Liv-toril for et supert garnmysterie, kommer garantert til å melde meg på neste også!

Ingen kommentarer: