Garnforbruk

søndag 4. mai 2008

Ikke så mye tid til blogging nå om dagen...

Jeg har ikke noe særlig med tid til overs for blogging nå om dagen, men har da fått laget litt forskjellig innimellom når lillegutt sover... Har i tillegg hatt besøk av svigermor i 10 dager og da har jeg ikke sittet så mye foran dataen.
Ellers går det rimelig greit her egentlig, dagene går heldigvis fort (iallefall er det slik det føles...) og det betyr at gipsen fortere kommer av og det endelig kan bli litt liv og røre her igjen... Vi har nå i det minste hatt knallbra vær her oppe i nord den siste uken så vi har vært litt ute og gått tur med vogna i gatene her, til og med tatt oss en tur opp på fjellet og sett hurtigruten gå fra kai nede i byen. Det var virkelig spennende i følge lillegutt, så også noen småbåter som suste inn og ut havnebassenget. Supert og bo så nært et slikt utkikkspunkt.
Tenker det blir noen flere slike turer til uken så vi kommer oss ut litt og har noe å gjøre. :-)



Jeg har vært på en liten handletur og fått kjøpt inn terassemøbler også, jeg. Endelig kan vi sitte ute og kose oss på verandaen, vel og merke når det nå slutter å regne, for i morrest var det mye kaldere, regnet klasket ned og tåken ligger tykt over storvannet.



~~~~ ¤^¤ ~~~~

Svigermor hadde ikke med seg noen håndarbeidsprosjekter da hun var her så hun heiv seg i klutestrikking for meg. Hehe :-) Det var veldig kjekt. 3 kluter strikket hun med diverse mønster. Jeg hadde liggende et sett med mønster/garn til votter i Navia så hun strikket dem også for meg. :-))

Ingen kommentarer: