Garnforbruk

torsdag 15. mai 2008

Litt strikking..

Har da fått strikket liiittegranne i det siste, blir bittelitt på formiddagen mens lillegutt sover og litt mere på kvelden når han har lagt seg.
Koste meg med deilige jordbær, pepsi max og et nyoppstartet prosjekt. Fant plutselig ut at jeg skulle prøve meg på et enkelt babyteppe, samme mønster som på kjøkkenklutene.


~~~ ^ ~~~

Så har jeg strikket en del kluter den siste måneden. Intet mindre enn ni stykker i diverse farger og mønstre..


~~~ ^ ~~~

Også har jeg prøvd meg på et Revontuli sjal, de er jo så nydelige! Tror jeg har fått det til så langt, men det er jo veldig vanskelig å se men antall masker og alt går opp i opp. Må konsentrere meg en del når jeg holder på med det så det blir bare litt nå og da. Bruker et nøste regnbue kauni på det.

~~~ ^ ~~~

Og sist meg ikke minst har jeg startet på en ullbukse. Kikket litt på mønster både i nøstebarnsboken og på garnstudio sine sider men likte ikke noen av dem spesielt godt så det
blir nok en blanding. Tror jeg vil strikke den "uten rompe" så blir den like slitt overalt.
Strikker den i dobbel alpaca så da bør lillegutt holde seg gooood og varm til vinteren. :-)

Ingen kommentarer: