Garnforbruk

søndag 4. mai 2008

Noe av det jeg har laget i det siste... ...og litt mere shopping... :D

Har laget noen kort så jeg har liggende til en eller annen anledning. Ikke alltid man har tid til å lage noe på sparket, så..



~~~~ ¤^¤ ~~~~



~~~~ ¤^¤ ~~~~



~~~~ ¤^¤ ~~~~



~~~~ ¤^¤ ~~~~

Måtte hekle en tøffel til lillegutt å ha utenpå gipsen når vi skal ut. Foran strøk jeg på et strykemerke med tog. :-)


~~~~ ¤^¤ ~~~~

Så har jeg prøvd meg litt med symaskinen. Resultatet ble to nåleputer. Ble ganske så fornøyd :-D
Mønster: Stickin' it to the pincushion




Litt shopping:

Dette var det jeg bestilte fra Strikk innom, 2 store nøster kauni, 3 nøster Jewel, 2 nøster hjerte sokkegarn og maskeholder og slike ""tuter" til å ha på tuppen av strikkepinnene.




Og dette måtte jeg bare ha da jeg var innom en garnbutikk:
2 nøster Sulka og 2 nøster Alfa glitter grå.

Ingen kommentarer: