Garnforbruk

mandag 13. oktober 2008

Shopping! ...og litt annet... :-)

Det har blitt en del soving i helga siden jeg har arbeidshelg, men har da rukket å få tatt bilde av herligheten. :D8 nøster bris, 9 nøster fritidsgarn, 4 nøster alpakka og 3 nøster hacho. Er jeg fornøyd, eller? Åååååjooooda :D:D:D:D

Også har det blitt litt strikking og hekling også denne helga, har bl.a. strikket et par votter av det jooosa fritidsgarnet. De har vært to runder i maskinen men nå tror jeg at de passer til en snart 6 år gammel jente, enda en julegave i boks når jeg bare får pyntet dem litt! :D:D Også har jeg festet trådene på et smetteskjerf som er strikket i flerfarget garn. :))
11 heklede ruter har det blitt så da er jeg liiitt nærmere målet om 96. Må visst telle de ferdige en dag, må da være 40 nå skulle man tro.

Hadde forsåvidt store planer om å få ferdig FBS'en min i helga, menneh... Hva klarte jeg å glemme hjemme alle tre dagene... Litt distre, ja... MEN.... I dag reiser mannen til tromsø på møte og kommer ikke hjem før tirsdags ettermiddag og vi er omtrent uten tv (...fordi den utrolig teite tuneren for snart en uke siden fant ut at den like gjerne kunne ta kveld...) så da skulle kanskje alt være lagt til rette for at sjalet skal bli ferdig nokså snart, hvis jeg bare får konsentrert meg litt om mønsteret og slipper masse avbrytelser og andre fristende ting. :-)
Utrolig god service hos Viasat, forresten. Regner med at en av dagene denne uken dukker det opp en ny tuner i posten. Og vi fikk et nytt tilbud på abonnementet vårt, så da kan det vel ikke bli så mye bedre. :-)

1 kommentar:

Ruth sa...

Flott garnfangst! Og så masse du har fått strikket.

De skjerfene er virkelig gøyale. Jeg må gå og ta en titt på de, tror jeg.

Ha en finuke.