Garnforbruk

tirsdag 2. desember 2008

Christmas Swap pakken har kommet! :-)))

Jeg har fått pakke fra juleswappen og den har reist helt fra Australia. :)

I've received my package from the Christmas Swap! :-)) It's traveled all the way from Australia. :-) Thank you so much for this absolutely lovely package Bec!!
Jeg var veldig spent, og det viste seg at jeg hadde all grunn til det. Inni pakken var det mønster på sokker, historie om hvordan de feirer jul i Australia, en nydelig håndlaget, hvit, glitrende stjerne som kan henges på treet, to nøster med deilig Jo sharp alpaca kid lustre (sååå mykt som det var! meget mulig mitt nye favoritt garn), bambus strømpepinner, Lipton chai latte te, et koselig brev og en pose med kjempegode sukkertøy med kiwi smak fra plassen der hun bor.
Dette har vært en morsom swap og jeg håper jeg kan bli med på den neste år også. :-))

I was very excited, wich I had every reason to be. Inside the pakcages there where sock patterns, a storie of how they celebrate christmas in Australia, a beautiful handmade star ornament in white wich sparkles, two skeins of the lovely Jo sharp alpaca kid lustre (sooo soft! possibly my new favourite!! Can't wait to knit something of it.), bamboo needles, Lipton chai latte, a nice letter and some delicious Kiwi Rock candy from a shop where she lives.

I looooved everything! Thank's again, Bec! :-)))))))

This has been a fun swap, hope to do it again next year. :))

1 kommentar:

becsta sa...

Glad you enjoyed it! =)