Garnforbruk

fredag 26. desember 2008

Hemmelig Julevenn :-))

Her kommer bilder av den utrolig fantastiske pakken jeg fikk i hemmelig julevenn på hobbyboden. :-)

Måtte jo ta bilder av alt dette herlige litt oppdelt også:


To fine julestoffer og tre nøster med et garn jeg ikke har prøvd før, Viking naturgarn. Mykt og deilig var det og jeg gleder meg virkelig til å strikke med det. :-))

To søte stempler (som definitivt skal få være med på noen av neste års julekort), en pose med sommerfuglknapper, massevis av perler, tre morsomme strykemerker og et kjempefint sett med glitter, knapper, stoffmerker og lim som kan brukes til kortlaging osv. :-))

Tre lekre lipglosser i forskjellige nyanser, poser med masse karameller og te (som jeg har gjemt unna så jeg kan ha dem med på nattevakt, hihi!), et søtt pyntet glass med Sitron marmelade (hjemmelaget..?) som ser utrolig god ut. Gleder meg til å smake på den! Og siste men ikke minsten termokopp som jeg tenker jeg skal ta med meg på jobb fordi jeg altid glemmer av varme drikker og ender med å drikke dem kalde.

Nærbilde av sitron marmeladen. :-)))


Tusen hjertelig takk til min hemmelige julevenn!!!! Jeg skjønner ikke hvordan du har klart det, men absolutt alt sammen falt utroolig i smak. Har gledet meg til denne pakken siden den kom i posten og jeg er så glad for at jeg klarte å vente med å åpne den til Julaften. :-))))))))))
Jeg har ikke funnet ut hvem den kommer fra selv om det var et godt hint med i pakken. Skal prøve å lete litt til. :-))

Ingen kommentarer: