Garnforbruk

søndag 4. desember 2011

4. desember

Da var vi kommet til 4. desember og i dag fikk jeg et nøste til av garnet fra i går, med mønster på pulsvarmere. :-))) Disse frister veldig å lage, så tror jeg må prøve meg på dem. :-)

Tusen takk, Hameno. :-))



Jeg er også med på advents og julevenn på uformelt, der vi sender/får en pakke for hver søndag i advent og en pakke på julaften. :-))
1. søndag i advent fikk jeg denne3 nøster med pt5 i den fiineste lillafarge og mønster på Marlene sokker. :-)) Har ønsket meg det mønsteret leeeenge og elsker pt5. :-)))

og i dag åpnet jeg denneEn veske som passer perfekt til å ha strikkerier eller andre ting i og massevis av knapper. :-))
Jeg vet fortsatt ikke hvem jeg har fått pakke fra, men tusen takk. :-)))

I går skulle jeg blogge noen babyjakker jeg strikket tidligere, men fikk ikke for alt i verden lagt ut bilder så den posten ligger fortsatt på vent. Gledet meg til å vise fram litt strikkerier også, men etter tre forsøk ga jeg opp. Må prøve på nytt etterhvert. :-)

Ha en fortsatt fin søndag. :-)

Ingen kommentarer: