Garnforbruk

mandag 26. desember 2011

Jul, jul.. Strålende jul.. :-))

Så var vi halvveis gjennom julen allerede, da passer det sikkert fine med et par julebilder. :-))
Vi investerte i et skikkelig kunstig tre i fjor, med lysene ferdig på treet og alltingen. Er superfornøyd og treet er både tett, stort og fint. :-)) Mesteparten av pyntingen er det junior som har stått for og det ble riktig så bra. :-))
Litt av pynten:
Jeg synes det er så koselig med litt historie bak julekulene. Kulen med grønn pynt har jeg vært så heldig å arve etter foreldrene mine (og flere i like i andre farger) og den tror jeg er fra England. Akkurat de kulene oppbevares i den orignale gamle pappesken de kom i. Herlig og gammeldags. :-)) Nissen kjøpte vi på førjulstyr til København for noen år siden og de har hengt på treet hvert år siden. :-)

Jeg må jo vise fram de siste kalenderpakkene mine også.
21. desember fikk jeg dette fine stearinlyset formet som en blomst. :-)
22. desember fikk jeg disse søte juletrepyntene. :-)) De ble hengt på treet med en gang det kom opp. :-))
Lillejulaften fikk jeg to nøster Paris, favoritt klutegarn nr. 2. :-))Julaften fikk jeg en stor pakke med både bilderamme, mønster på kluter og to lilla nøster Paris. :-))
Tusen takk for flotte kalenderpakker, Hameno. Det har vært en utrolig koselig advent og jeg har gledet meg over hver eneste pakke. :-))

Jeg var også med på julerunden med hemmelig venn og hemmelig venn NoTroFin på hobbyboden og da fikk jeg disse fiiiine pakkene. :-))
Vanlig hv:
Tre nøster med Alfa og mønster på Mariuslue som passer til, telys, julepyntehjerter og stjerner, teposer og sist men ikke minst hjemmestrikkete lommetøfler! :-))) Sååå fin pakke!!
Jeg vet ikke hvem som har sendt den, men tuuusen takk! :-))

Hv NoTroFin:Et nøste Austermann, Drops Lacegarn, hjemmestrikket klut, massevis av knapper og et nyyyydelig smykke! :-))) Sååå fiiin pakke, dette også. :-)))
Jeg vet ikke hvem denne heller kommer fra, men tuuusen takk! :-)))
Nærmere bilde av smykket:

Jeg skulle jo vise fram hva den lille restegarnsballen ble til, men det ble ikke tid til blogging i julehelgen så det kommer snaaaart. :-)

Jeg ønsker alle en fortsatt god jul og romjul. Her blir det bare kos og avslapning og i kveld skal vi på kino og se "Breaking Dawn". :-))

Ingen kommentarer: