Garnforbruk

lørdag 24. mars 2012

Lørdag og helg :)

Her om dagen fikk jeg jo en pakke jeg bare må vise fram. :-))Den kommer fra den herlige nettbutikken Pur Glede, og der har de mye fint fra bl.a Rice, Blafre, Maileg, Løv Organic, Pukka, Nordal, Hjorth, Noa Noa, Katvig osv.osv. :-))
Jeg har ønsket meg en slik uglekopp fra Blafre en stund, og nå måtte jeg bare bestille da jeg så de fikk inn påskeegg med samme motivet. :))Det ble også deilig te fra Løv i en lekker sort boks, lilla grønnsakskniv fra Rice, Søtt metall påskeegg og et lite pynteegg til å henge opp fra Maileg. Ja, også ble det sjokolade med salt/sitron, chili lakris og fudge på mannen og en boks søt lakris til meg. :D

Søte damen som driver butikken hadde også sendt med en liten gul påskefugl med klipe på og en gavepose med Pukka te, drops, sjokolade og karamell. :-D Koselig med litt ekstrastasj og kjempegod service hos denne nettbutikken. :))

Det har kommet mere flott i postkassen denne uken, lenge siden sist jeg har fått så mange "pakker", men så må man jo nesten handle noe for å få slik post. :D Skal nok vise fram resten også etterhvert. :-))

Sokkene jeg skrev om her en dag er forresten ferdige og sitter perfekt! :-))Liker å strikke med Järbo Mellanraggi, når det i tillegg striper seg selv i slike farger så er det genialt. :-))
Mønster: Ingen, bare vanlige ribbestrikkede sokker.
Str: 41 ish
Pinner: 3mm
Garn: Järbo Mellanraggi
Mengde: 100g

Jeg har såvidt startet på et nytt par i Raggi, som er ganske mye tykkere og myyyyye mere bråkete farger. Det striper seg ikke men blir masse farger overalt så jeg vil bare få det strikket opp og bli kvitt det. :-D
Prøver meg fram uten mønster med en liten vrangbord øverst og en flette på midten foran, ellers glattstrikk. Hvis ikke jeg passer dem så er det alltids noen andre som gjør det. :-))

Nå skal jeg og sønnen på kafebesøk i byen og kose oss litt. :-)) Vi er nemlig "alene hjemme" i helgen, mens mannen stort sett bruker fredag til søndag med å arrangere/delta på datatreff og bare er hjemme for å sove noen timer her og der. :D

Ha en flott lørdag! :-))

4 kommentarer:

Meta sa...

Kult påskeegg med ugle på.:))

Ønsker deg en herlig helg!

Klem fra Meta

gyldenkron sa...

Så fine ting du har kjøpt deg. Artig med litt annet enn alle andre har. Og fine sokker

Silje sa...

Utrolig artig post du har fått. Slikt er jo en ekstra høydare i hverdagen, og gleder selv på den gråeste dag. Som du sier, så må man jo nesten bestille for å få, men det er liksom litt surprise likevel når det plutselig ligger der i postkassa.
Sokkene var kjempefine. Det er noe med at det enkle ofte er det beste ;)

sissel sa...

Pakker i posten er bestandig morsomt (selv om man vet at det er noe av det man har bestilt), og du har handlet masse flott.
Sokker får man aldri nok av, og de du har strikket var fine.