Garnforbruk

fredag 9. mars 2012

Pakke i posten. :-)

Jeg er med på påskerunden med hemmelig venn Notrofin på hobbyboden og i går fikk jeg en utrooolig fin pakke i posten. :-)))Den var fylt med masse godsaker, gitt. :-))
Tre nøster lanett og Nordlysgarn i fiiine farger, sjokoladeegg, påskelys, masse te, påskesjokolader (som desverre nesten ikke overlevde photoshooten engang, både jeg og junior likte dem veldig godt.) og til siste et flott hjemmelaget kort som gjorde meg en smule forvirret. :D
I og med at det er jeg som har "arrangert" pakkebyttet denne gangen så skulle man tro jeg burde vite hvem som har sendt pakken, men som sagt kortet forvirret meg litt så jeg er slettes ikke sikker på hvem den kommer fra. Hehe :-)) Jeg har prøvd å gjøre litt research, men har ikke klart å finne ut av det ennå. :-))

Iallefall, tuuusen takk for en superduper pakke, den kunne ikke falt mere i smak! :)))

Ingen kommentarer: